Secound Hand. Hell Yheeea!

Sitter och kollar in coola Idas blogg och ser att hon har fyndat secound hand! Och ja jag är avis.
Det var alldeles för länge sen jag hittade något klockrent på secound hand , eller ju min grymt coola resväska förstås men den används ju inte så mycket. :(
Vill hitta ett par klockrena skor eller en grym höstjacka.
Och det grymma är att det trillar in pengar på mitt konto om precis en vecka och då blire secound hand shopping. Jihaa!
Brukar ni shoppa secound hand?
Vilket är erat bästa fynd?
Bildkälla: Google.
Det finns nog inget roligare än att gå runt i en butik där ingenting är det andra likt. LOVE! <3
//

Kommentarer
Postat av: ida somfan.

haha, lillan då <3

2010-09-23 @ 22:30:30
URL: http://idasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0