För att du är vacker.

Jag är rätt sådär superlycklig men lite olycklig på samma gång.
H&Ms vackraste sommarklänning har anlänt hem till mig.
Dock är det ju inte sommar än på länge så det lär ju dröja innan jag kan ha den. :(
Men den är fin fin fin fin, så nu hänger den på en galje vid min spegel och strålar.
Jag älskar den verkligen sådär otroligt mycket.
För övrigt så tvättar jag som en galning denna eftermiddag.
För imorgon är det ledighet som gäller och då ska det packas och på fredag lämnar jag kalla Östergötland för ett ännu kallare Sälen (vilket landskap det nu ligger i.) men det känns bra, det ska åkas skidor och after skias med hjärtat mitt och hennes far. :)
//

Kommentarer
Postat av: simone

jag hittade en jättejättesöt klänning igår på H&M när jag var och kollade, men vet inte om jag vågar testa den ifall den ser ut som hejkomochhjälp på en fläskhöna som mig ;o blir bara äckligt depprimerad då! men tror du det är värt risken? den kan ju vara jätte söt :3 (p.s har jag sagt att jag hatar klänningar?) haha

2011-02-16 @ 17:02:37
URL: http://sajmone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0