I whip my hair back and front.

Platsbeskrivning: 
Gråa väggar, stor TV, sköna människor, skön musik i en trea i Hageby.
Med andra ord är min tillvaro helt rätt okej perfekt.
Förra helgen ägnades mycket åt Willow Smith!
Ser ni hur jävla underbart cool hon är. Tjejen är ju bara 11 år! Tjeeeena säger jag bara. Önskar lite att jag är lite mer som hon. Mums på henne!
Men vad förväntar man sig, hon är ju liksom dotter Will Smith och vad nu hans fru heter Smith.
Pagen med big sidecut kommer på detta huvud i sommar, jag lovar er rätt mycket men får se om jag vågar va.
//

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Taaack :D:D:D:D Men ääälska Willow, hon e ju så tuuuff!

2011-01-19 @ 19:10:26
URL: http://conscient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0