och här står jag kvar, för jag blir så dum av dig.

Efter ett rätt omotiverat träningspass dricks det kaffe hos Anna.
Imorgon säger vi hej och tjena till träningsvärken.
Men den tränar vi bort imorgon!
Är rätt glad över att jag kommer vara ledig varje tisdag nu framöver!
Känns rätt bra att gå i trean och bara ha en termin kvar.
Dock vet jag inte vad som händer i höst, plugg, plugg, jobb och USA. Det är väl vad jag har att välja på.. Men med min beslutsångest kommer jag aldrig kunna välja och känna mig nöjd känner jag.
Jag önskar att jag kunde leva för dagen och ta allt lite som det kommer, jag avundas dom som kan och gör det.
Leva i nuet kan jag göra i ett par timmar sen blir jag uttråkad typ eller nåt sånt.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0