Så lycklig så jag skakar!

För att denna dag har varit den bästa dagen på detta år!
Jag har mött Anna på flygplatsen vilket var helt jävla awesome, jag har träffat Christoffer vilket var trevligt, har varit på roadtrip till Viken och hämtat Annas nycklar men innan vi kom därifrån skotta vi loss bilen som hamnade lite på sniskan när vi skulle upp till huset och så har jag druckit kaffe och mumsat godis och snackat skit! Älskar livet. Känns lite back to normal nu! :D
Och imorgon blir det första utgången på PULS!
Älskar livet just nu och känner att jag är så jäkla överlycklig så jag bara maler på.
Men nu ska jag sova för vet ni vad, det jag stoppat i mig idag är bara godis och kaffe. Yheea!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0