Det finns inget vackrare ljud än fåglarnas kvitter.

När febern tar över och trisstressen kryper fram.
Mina stämband vet inte hur man gör ljud, min hjärna vill inte vara still utan den gör små piruetter i mitt huvud, det känns som att hela jorden snurrar, snurrar runt mig.
Jag saknar min kamera en dag som denna för har ni sätt vädret? Det är helt underbart. Var ute och njöt av det med Dallas förut, ville bara stanna kvar och njuta av fågelkvitter, synd bara att det var lite för kallt för pyjamasbyxor och sockar.
Har även passar på att måla naglarna i nya vårfärger. Pastelliga och skimmriga, vackert om ni frågar mig.
Färger från Depend.
Nygammalt läppstift.
En vovve som älskar sin puff.
En katt som sover med huvudet uppe på sin favoritplats i soffan.
Vårgardiner och vår utanför fönstret.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0