det är taget.

Kom hem från Erik för väldigt länge sen. :P
Eriks pappa körde mig till Norsa när han skulle till Linköping. =) Snälla Magnus liksom.
Bara det att jag glömde min plånbok hos men busschaffisen var snäll iallafall. :D Gulligt.
Sen kom Malin till mig , väldigt mys , snacka massa tjejsnack och så , sånt gillas! :D
Och nu hjälper jag mammsen med käk!
Blir grillad kyckling filé , potatisknyten , fylld grön , nästan gurka fast ändå inte & efter det blir det smaskig gino. Nästan godare än det Erik och jag laga igåt.
Gjorde 3 rätters middag som blev väldigt uppskattad.
Förrätt:
Grillad oliv ciabatta med olivolja , vitlök och basilika.
Huvudrätt:
Grillaf ytterfilé med rotfrukter i ugn.
Efterrätt:
Cheesecake med hallon.
Bra grejer bra grejer! :D
Nu har Dallas som sitter bredvid mig fjärtat så ska dissa honom. :D
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0