KICK THAT ASS!

Tisdag tisdag tisdag!
Känner att jag är på bra humör idag. =)
Vakna tidigt för en gångs skull men eftersom jag är en sån rutin människa så gick det verkligen inte att gå upp innan jag lyssnar lite på Morgonpasset.
Hade en rätt trevlig kväll igår med Erik.
Han bjussa mig på bio.
Sånt gillas vettni. :D Hehe
Vi kikade på Kick Ass som faktiskt var rätt bra. =)
Visste inget om den förutom att den handa om Wannabe superhjältar. :P
Hehe
Och så hittade jag en awesome strå hatt på Accent. :D Så nu har jag allt jag behöver för sommaren förutom ett par hallonröda converse och ett par nya gladiator sandaler. =)
Yhea yhea yhae! :D
Fett awesome att Valborg är fixad också! 
Det blir förfest hos Cattis och sen drar vi tydligen till Folkparken. =)
Mys mys. :D
Nu måste jag fortsätta skriva om min subkultur Vintage. =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0