Valborg!

Hejhopp! :)
Fan att jag inte tog sovmorgon imorse!
Vi har tydligen ingen lärare idag..
Känns ju inte så superkul att sitta i skolan och häcka då. Om det skulle ha varit lite bättre väder så skulle jag lätt ha darigt till folkparken och myyyyst!
Men nu sitter jag här.. Funderar på att kanske se om nån vill dra en fika på stan och sen lite shopping för jag behöver lite strupmbyxor och så tills ikväll. Känner att jag vill ha ett par tunna med små hjärtan ni vet sånna som alla andra har , eller ett par med tunna och tjocka breda ränder , hade ett par sånna i höstas med dom gick sönder direkt. :S Inte kul...
Men men ska la se vad jag ska hitta på nu. =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0