happyland.

Tillbaka efter nästan två dagar utan internet. :P
Igår sprang kusinerna Anders & Anna KK-joggen så var där och hejdade på dom och efter det käkade vi hemma hos dom och firade Anna som fyller 5 på Söndag. :)
Ett tips till er alla som har tänkt att åka sparkcykel ner för en backe , gör inte det!
När man bromsar så bränner det till under foten och det är inte alls skönt kan jag lova.
Idag åkte jag med mamma och pappa till Magnehultsån för att pappa skulle flugfiska med Micke. :)
Hade hört rykten om att Evelina (Mickes dotter) skulle med så självklart tar jag varje tillfälle jag får att träffa henne. :D
Bor ju rätt långt ifrån varandra så det händer inte så ofta att vi träffas.
Aja , nu har jag skrivit packlista (för att jag inte ska dra med mig för mycket grejer , men det blev rätt mycket iallafall) och när tvätten är klar ska jag börja packa , för det är ju bara 6 freakin' days left! :D Yheeea!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0