sun in my pocket and a moon in my hand.

Ööööööh!
Idag har jag meckat cykel och jag är kung.
Fick bort hela min cykelkorg förutom en grej , men pappa sa att den kunde sitta där så får min nya korg lite mer stöd när jag ska cykla omkring med öl i den. Ett litet krux jag har inte tänkt att cykla omkring med öl i min korg.
Får absolut inte ramla med cykeln nu för då pajar min vackra korg och det vill jag verkligen inte....
Imorgon hoppas jag faktiskt på min sista jobbdag. Har jobbat totalt femton kvällar eller nåt. :P  Men det var inte så kul som jag hade tänkt. :P
Idag jobbade jag 12-17 och det var faktiskt rätt nice time tycker jag allt. Både slippa göra jobbiga morgon grejer och jobbiga stängningsgrejer som städa och så , + att jag slapp all kvällsdisk. :D Hehe.
Hela familjen Pettersson har lagt sig så jag ska väl med ta och lägga mig. :)
God natt.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0