Cracracracra.....

Kom hem för en liten stund sedan förstår ni. =)
Har gått en sväng på stan med Anna. =)
Måste säga att hon är världens underbaraste! <3
Shoppade en del fast jag har bestämt att jag inte ska shoppa något denna månad för att spara till v.8. :P
Aja  blev iallafall en  svart skid-hjälm med lite lila detaljer ,armband , diadem och ett linne , som jag personligen tycker är rätt sexigt. :P
Blev också en lååångfika på Espresso House. Det är så bara med deras stora koppar för då sitter man verkligen läääänge och fikar bara det att det sista blir kallt. :p Not verry good. :p
Hehe nu ska jag ta och plugga lite matte och kika på familjen annorlunda. ^^
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0