Imorgon kommer att bli en bra daaag! ;D

Rörigt rörigt!
Allt känns konstigt..
Har matteprövning i matte A imorgon , yes så jävla värdelös är jag som måste göra en prövning. :/ Och inte heller får man rätt information om allt heller , fel datum och grejer. :/ UUUUUSCH PÅ JB säger jag bara.
Det bästa med den skolan är mina underbara tomtar! :D <3
Aja nu ska jag packa klart min väska för imorgon det är idrottskläder , dator och sovkläder där i! =)
Har nämligen min första praktiska idrottslektion för 2:an! :D Kommer att kännas grymt bra att komma igång med det. =)
Och eftersom vi läser Idrott B nu så ska vi ha egna lektioner och först ut är Julia V , Petra & Charlie som ska ha lekar!
Great start!! :D <3 Ni är bra!

Aja nu känner jag verlikgen att detta är ointressant och att mina ögonlock faller igen snart så godnatt på er. =) <3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0