bara rammlar in.

Snacka om bäst väder idag då...
Har varit i Sandvik och tagit årets första dopp , årets första dopp blev i Roxen som varje år. Hehe..
Jag var en vettig kvinna och solade med spf10 men min syster sket i det totalt. :O Hon är röööd. Hahaha..
Drog till Cathrine vid halvåtta för att hämta min cykel , lämna tillbaka deras nyckel och bara update lite med henne.
Vi kände att det var läge att dra till Mårn så vi drog dit och tog ett dopp. :)
Jag ska berätta en sak , jag har inte fått tillbaka min cykel. Glömde nycklarna hemma så jag fick lämna kvar den på Mårn.. Känns inte sådär jättebra. Får ta och gå och hämta den imorgon då... Suck.
Dom som ger up är mesar , låt mig vara en mes för jag orkar inte längre.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0