Det är ingen dröm längre.

Jag tänkte inte blogga förrns jag lagt in bilderna från Hannas student på datorn så att jag kunde visa lite bilder men nu bloggar jag iallafall.
Ett blogginlägg om hennes student kommer la imorgon eller nåt får se när jag orkar. :P
Igår så blev det sommarlov för mig. Känns grymt och nu börjar jag tänka på allvar vad jag vill göra av sommaren , då jag inte jobbar.
Grejer jag vill göra:
Spendera en vecka i en sjöbod på västkusten
Åka till liseberg med Anna
Ta en riktig spontan tur till Gotland
Fk-t på göta kanal
Åka till Norrland
Åka till Stockholm
Dra iväg på en road-trip till Danmark & Tyskland
Spa Weekend på Yasuragi
Ha massa fester
Aaaa.. Allt kanske jag inte hinner men lite måste jag hinna så är det bara.
Vilka är på vad? :D
Hehe
Nu ska jag lägga mig typ. :)
För imorgon blire söndagslunch hos Farfa. :)
Godnatt.
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0