Hey Captain.

Gårkvällen var grym! :D
Aja nu äre så att jag sitter ensam hemma med massa småbarn.. Alltså min syster och hennes döööcoola vänner. :P
Har liksom jobbat idag med. Det var grymt för jag är awesome! :D
Är bästa vän med deras diskmaskin känner jag och eftersom jag visste att ErikPerik skulle jobba passet efter mig så sparade jag alla bestick till honom eftersom besticken skulle diskas för hand och det gillar liksom inte jag och Erik gör ju allt för mig så jag tänkte att han kunde ta det. =)
Sjukt jobbigt att jag klippte av mig naglarna imorse , för att dom hade sagt att man varken fick ha nagellack eller långa naglar. :S Jobbigt jobbigt. :P
Aja skriver bara massa trams så nu ska jag grilla med småbarnen. =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0