LYCKORUS!

Det går ett lyckorus inom mig just nu.
Är så glad så jag sitter och största smilet på mina läppar och nästan skrattar.
Det är nämligen så att jag ska på smygpremiären av SACT 2 med Anna , Linnéa , Clara & Linda! :D Helt fantastiskt underbart tjejer! :D
Lovar att jag kommer springa på bio många gånger under den tid som den går på bio!
Ska börja tagga och allt med att plöja igenom serien och den första filmen en gång till! :D
Kanske ska ta och fixa en SATC-kväll för tjejerna helgen innan? :D Vore ju asnice! haha
Tävlar även om 2 st biljetter till smygpremiären , hoppas jag vinner dom. Hehe..

"DU ÄR NU EN STOLT ÄGARE UTAV EN SATC BILJETT - Smygpremiären men goodiebag och hela köret!!!! LYCKORUS ♥"

Nu ska jag se hur det går för mamma med maten och kanske ta och hjälpa henne. =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0