dansband och funderingar.

Har haft en av dom mysigaste kvällarna på länge!
Har ätit god mat med familjen och kikat på dom två programmen på tv som jag fasat för!
Dansbandskampen & Så mycket bättre.
Om jag ska vara ärlig tyckte jag att båda var rätt bra. :)
Imorgon blir det förhoppningsvis en feberfri dag med fix och trix med Annas hår. Dreadsen ska nämligen bort inför mössprovningen på måndag! Nej JB är inte alls 500 år efter! Gah , vad jag har längtat! :D
Och jag har en liten fråga..
Jag går ju media, bandet för media är guldigt, men media är ju en sorts estetisk linje, kan man då välja bandet för de estetiska linjerna som nu är lila (lila är min favorit färg) fast det finns en färg för media? Lite krånglig fråga kanske, men men...
Vs.
Nu är det sängen som gäller och imorgon är det fars dag.
Firar ni fars dag och vad ska ni då ger era fina pappor?
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0