tänk om man var blind.

Nu vare det här med 3D igen. Jag gillart inget vidare alltså.
Ikväll är det födelsedags fest hos Julipe som gäller! Massa kul ju! :D
Problemet är ju fortfarande vad jag ska ha på mig! :O
Men har med mig en hel väska med kläder så Anna får hjälpa mig sen! :)
Kan ju också shoppa igen! Skönt säger jag bara! Har varit en plåga att inte kunna betala för sig själv och fråga mamma och pappa om kontanter hela tiden känns inte sådär super kul.
Men tänk så mycket pengar jag sparat! :P hehe..
Funderar på axel långt hår sen. Det är ju så sjukt snyggt , och när min lugg växt ut igen , då blir det fan awesome. Dock känns det ju trisst att klippa av sig halva håret. :P
Aja får se vad Cathrine säger. :)
Nu , google sketch up!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0