grymma röster , falska röster och riktigt mys i ett bekant hem.

Att cykla fram och tillbaka i skärblackas minsta skog men läskigaste var riktigt värt det denna kväll.
Har hängt hos Angelica i det välbekanta vardagsrummet med välbekanta röster och lukter.
Brukar ni tänka på hur det luktar hos folk?
Det brukar iallafall jag , Angelicas hem är ett sånt hem som har en lukt som man känner sig hemma i. :)
Kan vara för att under hela min högstadietid så hängde jag nästan varje dag i detta hem. Men iallafall jag gillart skartp mycket. :)
Men jag var inte där för att lukta och sen blogga om det utan att vara där och kika på Idol. Idol som har hängt med oss nu ett antal år och det finns fortfarande sjukt bra talang! :D
Liksom det gillar jag , men nästa år får väl jag söka så att dom slipper åka runt varje år och söka utan att hitta mig. ;)
Skämt o sido nu ska jag slänga iväg ett litet meddelande som jag antingen kommer att få ångra eller som leder till något rätt coolt. :)
Sen ska jag sova. För jag har nämligen lovat mig själv att ta steget och ta 7.25 bussen imorgon.
Hoppas att jag orkar upp. :P haha
God natt heartbeats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0