Uppe med tuppen!

Studiedag idag med, långhelg och grejer ju. :D
Det bästa med att plugga. Hehe...
Men ingen sovmorgon här inte för 09.00 var det besök hos tandläkarn, satt väl och tjöt under hela undersökningen fast dom bara tog lite bilder och sådär, men det är sån jag är. Hatar det verkligen!
Aja fick iallafall en tandborste. :) Gulliga dom, deras tandborstar är verkligen min favorit.
En gul dessutom, passar bra nu när det håller på att bli påsk.
Och sen blev det en runda på stan med mamma, blev en ny jacka lite kaki-style och en "emilmössa" som jag letat efter som en galning på olika loppisar men inte hittat någon, men nu har jag äntligen en. :D
De blivande studentskorna från Scorett, looove them, till och med mer än dom förra!
Och vädret, älskar det verkligen! Snälla låt det vara såhär nu. Är så sjukt redo för våren! :D
Nu blir det en promenad med Angelica! :D
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0