Mellandagsrean...

Heeey! :D
Nu var det fett länge sen jag uppdatera här! :P
Men det ska ag ändra på just nu. =)
Har varit och shoppat lite i både Linköping och Norrköping. =)
Detta hitta jag i Linköping igår. =)
Ljusblå långärmad tröja som mamma egentligen köpte till henne men den passa mig bättre så jag fick den. =) 50% off på Monki.
Grå hoodtröja som jag fick av mamma eftersom en julkapp inte passa. =)
50% off på Monki.

Dagens shopping i Norrköping.


Slitna "boyfriend" jeans-shorts H&M.
Svart långärmad stickad tröja , 50% off på Monki.
Hittade också en småblommig klänning på Åhlens som jag ser gravid ut i så ska antingen sy om den eller göra om den till en kjol. ^^

Plånbok 50% off på Monki.


Har ni hittat nå på rean än då? =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0