Migrän-monster..

Helloj alla fashion lovers! :D
Det var ett tag sen jag bloggade jag vet , men har liksom inte haft någon lust.
I Måndags/Tisdags var Erik och jag i Stockholm och shoppade lite. =)
Köpte en jacka på Monki som jag kikat på hemma ett tag och eftersom jag jobbade några timmar i lördags så tjänade jag moooooney liksom och tänkte det inte tog för hårt i plånboken...
Visst är den söt ? :D

Igår efter jag varit hos tandläkarn så tog Erik och jag en sväng på stan och jag shoppade en söt liten burk vid namnet Osis Dust it som tydligen ska ge håret volym. Hoppas det funkar , har inte testat än men det lär jag la göra snart. :) Och ett väldgt rött lipgloss från H&M. :) Fin färg och så bara ett problem med H&Ms grejer , att dom torkar ut min hud som in i bomben! :/ Not good.
Någon som testat det?

Nu ska jag ta en kopp té och fortsätta kika på Top Model.

//

Kommentarer
Postat av: simone

verkligen as snygg jacka ;o

själv köpte jag mig en skinnjacka såhär till vintern, hahahah <3

2009-11-03 @ 00:06:07
URL: http://sajmone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0