training like a train.

Idag är det dags för att träna igen.
Just nu sitter jag och håller på och gör ett bokomslag till New moon på engelska. Och självklart ska jag satsa på VG/MVG så ska skriva en analys sen också.
Ska dra mig iväg till Tandläkarn om sisådär en kvart. Ska sätta in nedre delen av metalskrotet nu. Känns inte sådär superkul...
Men men jag kommer lätt ha snyggare tänder än er alla i slutändan. :D
Efter tandläkarn har jag tänkt att dra tillbaka till skolan en sväng och plugga lite och sen blire gym intro & Flowin med Cattis! Bästa bästa! :D Har hört att flowin är rätt jobbigt så får se hur det går , alltid kul att testa nya grejer. :D haha
//

Kommentarer
Postat av: sofia

tack så jätte mycket! och lycka till med träningen ;)

2010-04-27 @ 17:50:47
URL: http://ssofiabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0