det är något speciellt med söndagar.

Satt nyss med en mint grön mask i ansiktet (med ingredienser som Alger och lera) och fixa bort nagellack. Nu sitter jag med mjölk och gelatin pulver över näsan... Det är något speciellt med söndagar..
Fixa om sig själv och bara förbereda sig inför en ny vecka! :D
Om jag skulle ha en kick ass hårinpackning så skulle den sitta i håret nu också , men nu är det så att jag inte har det och jag hatar , verkligen hatar att ha i grejer som avokado , olivolja , ägg och annat jox folk säger är döbra för håret. Känner mig ju bara ännu mer o fräsch när jag har duschat då. :P
Juste jag har tänkt på en sak.
Visst har min blogg blivit lite mer rolig nu under de senaste veckorna?
Lite mer bilder , lite mer fashion och lite mer allt. :)
Det tycker iallafall jag. Yheea! :D
Nu ska jag ta mig en dusch förstår ni.
Sen blire väl att packa klart.
Nix det har jag inte gjort än.
Känns inte bra asså.
Måste tvätta kläderna jag hade igår också.. Dom vart ju inte så fräscha när jag stod där bland allt hoppande och dansande folk. :P
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0