Чао.

Tjarå!
Drar iväg till farfa nu för att lämna Dallas och sedan vidare till Arlanda , Burgas , och sedan dit vi ska som jag fortfarande inte vet namnet på. :P Bra liksom. haha.
Hoppas att ni har det bra nu sista veckan på lovet och att det blir lite bra väder iallafall. :D
Nu ska jag ner och käka världens frulle med risifrutti som vanligt. Alla mina frukostar detta lov at typ bestått av Risifrutti. :P haha. Gött gött gött liksom. :P
Puss.
Btw. Hur fan ska jag kunna lära mig språket!? :O
Det är ju massa konstiga upp och ner vända bokstäver som jag inte vet hur jag uttalar. :P
Aja får ta och använda min charm och min excellenta engelska för att få folk att förstå mig. ;)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0