Hemlängtan

Har en sån sjuk hemlängtan nu när jag tänker lite. Sämsta shoppingturen i Burgas idag. Konstig att folk som bor här ens har kläder på sig. :p Måste egentligen ladda min iPod så jag hinner skriva klart innan den dör men orkar inte flytta mig en rad... Är trött på att varje dag ser lika dan ut , att träffa samma okända människor varje dag och bara blir irriterad på dom för att antingen skriker barnen för högt eller så luktar dom feta föräldrarna illa. Känner mer att mysiga små hotell är mer i min smak utan illaluktande människor... Nästa år kör vi partysemester eller hur guys!? :D Aja för mycket babbel. Men innan jag drar måste jag skryta med att jag äntligen vet vart jag är! :D Bella Vista Beach Club sinnemoretz! Yhhhhea! Första och sista gången. God natt mina hjärtan. //stylebyerica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0