hopp hopp , dunk dunk yheeea!

Jag måste bara säga att efter en kväll som denna går det inte att sitta still.
Jag struntar i om mamma och pappa ligger och sover , har musik på högsta volym och hoppar omkring till låtar som Från och med du , Ack Sundbyberg , Curly boys law , Overdrive , Skisser för sommaren mm.
Jag trodde jag skulle vara helt slut efter att ha hoppat omkring och svettats bland folk och cyklat hem från Kimstad , men icke! Har fått värsta energi kicken och vill bara ut och dansa dansa dansa dansa dansa!
Men stannar nog hemma , är nog bäst! Haha..
Bilder från kvällens musik upplevelse kommer imorgon. :)
Nu ska jag fortsätta hoppa omkring för det bara pirrar i benen!
Yheeeea!
Underbara underbara Cathrine! Tack för att jag får dra med dig på äventyr som detta. :) FAst du hatar min "estet musik". Puss. <3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0