lotions.

Idag när jag hade duschat och det var dags för insmörjning så upptäckte jag att den kroppslotion som jag använder var slut.
De sista 4 pumpen räckte bara till båda benen så fick lite panik.
Kan ju inte gå runt och lukta två olika lotion dofter. :P
Men hittade en Ldb Vitalizing silk som liktade nästan lite lik min Yasuragi lotion.
Aja slut på skitsnacket , har tänkt att recensera tre stycken lotions.
Yasuragi.

Lukt:Fräsch , ren , naturlig.
Går in i huden efter 2-3 min.
Dryghet: För mig höll mellan storleken 6 mån.
Utseende: Vacker och stilren.
Betyg:5
The bodyshop Love etc. Body butter.



Lukt: Söt och lite lekfull.
Går nästan aldrig in i huden , för mig tog det nästan upp till 5 timmar när det var varmt ute.
Dryghet: Har inte tagit slut än , har halva kvar och skaffade denna för ca.3 månader sen.
Utseende: Söt och glad. Passar med både lukt och namn.
Betyg:2
LdB Vitalizing silk lotion.
Lukt: Jag tycker att alla LdB luktar lika dant så jag kallar denna då klassisk LdB lukt.Liksom lite söt.
Dryghet: Går in i huden efter ca.5 min.
Utseende: Ser ut som alla andra LdB.
Betyg: 3
Utan tvekan vinner Yasuragi Kroppslotion!
Dock finns det bara på Yasuragi hasseludden i Stockholm så får väl åka dit igen rätt snart då. :)
Eller beställa hem.
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0