Allt tack vare dig.

Mamma och jag och lite Malin har lyckats göra ett rätt fint pepparkakshus! :D Vinst!
Tyvärr kommer vi aldrig göra bättre än farmor som alltid gör(?) en hel liten gård med bodar, dass mm. hur mysigt som hellst blir det, men det är väl bara farmödrar som lyckas med det.
När jag blir gammal och gaggig ska jag bli som min farmor, liten, söt och bra på att sticka och baka. ;) hahaha...
Men nu tillbaka till vårat pepparkakshus!
Visst blev det iallafall lite charmigt?
En liten råtta har varit och gnagt lite i det vänstra höret också. haha
Nu blir det sängen för mig för att ladda för en dag i skolan med Johanna och sedan dubbel körlektion och sedan en namnsdagsfika med min Anna för att vi är bäst och har namnsdag imorgon. :) <3
//
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0