nothing else matters

Kom hem från Farfa för ett tag sen, eller farmo om jag ska vara korrekt eftersom det blev ett stopp hos henne innan vi begav oss hemåt. :)
Av farfa fick jag ett superfint guldhalsband och 500:- på H&M.
Och av farmo fick jag en pippi-tröja som hon stickat själv och 500:- i kontanter.
Givmilda och helt underbara är dom. :)
Älskar att farfa hade lyxat till julbordet lite extra med årets kräftfångst! :D Supergott. Dock gjorde jag misstaget att sätta mig bredvid min fina fina Anna, en 5 åring som älskar kräftor men inte kan skala dom är inte så lyckat om man själv vill frossa.. Hehe..
Fick även en pandora-Berlock av min faster och hennes familj i födelsedagspresent. :)
Nu ska jag dricka ett glas körsbärssaft och sedan sova. :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0