Vi gick längs vägen, sen försvann du.

Hej mitt vinterland, nu är jag här..
Sitter just nu hos Anna, Anna sover och jag sitter i soffan tyst som en mus och vill så gärna lyssna på musik men vet inte om jag vågar. Hon kanske vaknar..
Funderar på att låna Annas kamera lite och ge mig ut i det vackra och fota! Ska man? Det är ju faktiskt inte så kallt ute.
Och jag säger alltid att jag ska fota men gört liksom inte, så man kanske ska ändra på den vanan och göra som man tänker och säger?
Hade världens bästa dröm inatt. Fick en helt ny kamera utrustning med hur många objektiv, blixtar, reflexskärmar som hellst. Och inte nog med det fick tre helt nya stativ också! Let it be treu säger jag bara. Sådana drömmar borde inte finnas det borde vara verklighet istället.
Är rätt trött på att gå runt med min gamla kamera med mina tre stativ som alla är trasiga på något sätt..... Bläää..
Aja, vi höres sen.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0