Misslyckat.

Har precis gjort misslyckade plättar.
Det började med att vi bara hade 1 sketet litet ägg & 1 dl mjölk..
Men eftersom att jag är optimist så tänkte jag , whatever vi har ju lite grädde så jag kan ju göra mitt egna lilla recept..
Dock blev dom inte så goda. :p
Och eftersom det är alla hjärtans dag så gjorde jag hjärtformade plättar... Hjärtformen var förstor till plätt-stekpannan så jag har stått och tryckt ut varenda liten plätt till hjärtan en i taget.. :p Så det blev ännu mindre plättar än var jag tänkt att det skulle bli från hela första början. :P Så Erik och jag får la slåss om dom. :P
Sen så tappade jag förstås ut halva mjöl-burken på golvet så att Dallas smaska i sig lite mjöl och börja hosta upp det , inte så fräscht...
Aja nu är dom iallafall klara och jag ska snart göra kaffe så att det finns nå att dricka till plättarna. =) Hoppas Erik blir glad över tanken iallafall. =)
Ps. Det gick till och med bättre när min kära gamla vän Angelica och jag gjorde pannkakor 24/7 och dom vart väldigt väldigt misslyckade.. :P höhö...
Så Angelica om du har lust att göra pannkakor någon dag är det bara att du hör av dig. xD
//

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tss, och så kan vi sådär frysa in dom också ;)

grattis på två-års dagen förresten :)

2010-02-14 @ 19:43:00
URL: http://aangelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0