naturliga ingredienser.

Min hund är världens bästa!
Blev en rätt lång promenix med Dallas och Erik förut när Erik kom hem. =)
Dallas är så underbart söt och han blir ju sötare för att han inte vet om att han är söt. ^^
Aja , sitter hemma hos Erik nu och kikar på den dära filmen som går på 3:an eller nae förresten , jag har all min fokus på fotografisk-bild uppgifter och mode. =)
Och Erik har hela hans uppmärksamhet på Kemi. ( Trorja ).
Imorgon är det skola...
Jag känner inte för skola.
Denna helg har varit underbart skönt.
En helg där all min uppmärksamhet har gått till pojken jag älskar. Kan det bli bättre? Nej det kan det faktiskt inte..
Kikade även på Fame ( den nya verisionen) igår , det var rätt bra tills jag somna. :p
Nu känns det bara som att jag babblar bara för att jag kan så ska nog sluta nu och försöka sova...
Hur har eran Alla hjärtans dag varit? =)
Tar ni alla hjärtans dag på allvar eller bara typ whatever?
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0