The graphic!

Sitter och kikar på Music and lyrics med Dallasen. =)
Han är mys!
Sitter även och gör klart det som ska vara klart i grafisk design. =)
Det är ju liksom så att jag inte får någe gjort när Bleckert inte är i skolan och lär ut bra saker. :P
Har iallafall prestationsångest över att jag inte gjort det jag ska. :/
Så när jag är klar med detta ska jag göra klart det jag har kvar i fotografisk bild. =)
Känner att detta är en riktig media-dag ! I LOVE! :D
Går även runt och myser i mjukisbraller , en Erik T-shirt och en bandana på skallen! Ingen cool lookbook outfit med super mys kan jag lova. ;)
//

Kommentarer
Postat av: Fredric

tacktack =)

2010-02-18 @ 15:19:39
URL: http://fredricj.blogg.se/
Postat av: Fredric

jo, helt okej, fast lite mycket av varje tycker jag. tycker man borde kunna inrikta sig mer på det ena eller det andra efter en termin eller ett år liksom . =)

2010-02-18 @ 16:25:47
URL: http://fredricj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0