Tradera.

Hellojsan! :D
Nu är jag i farten igen! :D
Har duschat för en stund sen och nu sitter jag och blåser mitt hår. Tänkte fixa ett par hollywood lockar men misslyckades så nu blir det en fet snelugg och ikväll ska jag nog testa volym-master från obh nordica eller vad den heter. :P spännande spännande. :P
Vann en auktion på tradera tidigare idag!
Ett par uggleörhängen! :D Någon mer än jag som är helt såld på ugglor?
Verkar vara en liten trend nu eller nå. :p Såg ett par döläckra örhängen på Gina Tricot innan jul också men var försnål för att köpa dom då och nu efter jul hittar jag dom inte. :P
Nå vad tyckte ni?
Söta? :D
Det tycker iallafall jag.
Vad tycker ni om att "fynda" på tradera?
Äckligt eller bara kul?
Gör ni det själva?
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0