i miss you babe.

Kom hem från jobbet för ett tag sedan.
Och som vanligt efter en dag på jobbet så har jag ont i fötterna och inte lite ont heller. :P
Innan jobbet så var Erik , jag och Dallas på promenad till Prästensäng så att Dallas fick bada lite och Erik också visst. :P
Och eftersom att Dallas har tagit simlektioner hos mig i badkaret så simma han som en kung. ;)
Eller killen kunde redan simma innan jag lärde honom i badkaret , men iallafall. :P
Har faktiskt lite bilder på lager i kameran från idag , som kommer upp imorgon när jag inte är så sjukt trött som jag är nu. :P
Nu ska jag se klart Never been kissed som går på tv 4+ och sen sova.
Imorgon blire bad i Sandvik och förhoppningsvis mys med Cathrine som kommer hem från Öland imorgon. :D Bästa bästa.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0