trådar och sånt coolt.

Ligger nu på min säng och kollar in lite intressanta bloggar / kollar om jag hittar något på tradera.
Har hittat en blogg som är rätt cool. http://sixteenfeet.blogg.se
Skulle vilja kunna sy , eller sy kan jag men oj så fel det brukar bli. :p
Det jag kan inom textilkonsten är sticka och att knyppla. Farmos favorit grejer inom texelvärlden som hon har fört vidare till mig. :P
Aja pappa sa ju att vi har en gammal snygg symaskin stå nånstans så jag kanske skulle våga ta fram den och se om jag kan sy klart min kjol jag klippt av. :P
Och hålla på lite så att sy om kläder och sen börja sy eget kanske. :P Som tjejerna i den där bloggen. :P hehe
Har suttit ute ett tag och sorterat nagellack och kastat dom som inte såg riktigt okej ut. :P Hehe Så nu måste det uppdateras i mitt nagellacks förråd snarast.
Har Mysan i mitt rum nu också , hon verkar gilla att hoppa omkring i mitt rum , tror hon leker att det är en hinderbana , det ser iallafall ut som det. :P hehe Dags att städa lite igen kanske. :P
Plugga tråkig teori skulle man kanske också göra. :P
Men helst av allt skulle jag vilja dra till stan med min mor och köpa skor men hon har ont i ryggen så det blir väl inte så. :P
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0