vi var rätt coola då och är rätt coola nu också.

Gårdagen var sjukt varm men grym!
Har en hel tandställning , det känns bra eller det känns ju ont men det känns bra för då kanske jag får raka fin fina tänder snart! ;D
Och så blev det en fika med Angelica (tjejen jag spenderade nästan varje dag med på högstadiet och som jag inte träffat eller pratat med på typ ett år.) var sjukt nervöst men det kändes toppen!
Och på kvällen drog jag till Folkparken och firade Josefin Eriksson som fyllde 18 år i lördags. :)
Hände där på en filt och spela minigolf ett tag sen drog jag med 20.00 tåget till Erik. :)
Och självklart tappa jag min plånbok i folkparken men bästa Josefin har den hemma hos sig som tur är! :D Bästa bästa Jossan! :D haha
Och denna dag har jag bara chillat med Erik och kollat till Cathrines marsvin. :) Dom är nog sällskaps sjuka för när jag låste upp dörren började dom pipa som galningar så imorgon innan jag åker in och tränar så ska jag spendera lite tid med dom. :) hehe. Snällaste jag är då. ;)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0