latmask.

dålig update = jag har haft det kul! :D
Denna helg har jag mest hängt med Cathrine! :D Känner att det absolut var det rätta! :D
Fast jag har saknat Erik lite så där väldigt mycket. :)
Igår var det minnes konsert som var rätt kul sen drog vi in till stan på nån fest. :) Mys.
Och idag har vi gymmat och chillat i relax avdelningen! :D Bästa gymmet säger jag bara! Haha
Helt död efter att ha suttit i bubbelpoolen lite för länge. :P
Aja duktigt att tre kronor tog hem matchen mot Canada! :D Bra avslut på denna helg.
Nu ska jag plugga klart och sova för imorgon är det back to school. :)
Btw , jag har hittat snyggaste Converse skorna som ska beställas hem snart. =)
Godnatt sötnosar.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0