Braaaandlarm.

I skolan igen efter helgen som alla andra. =)
Känns bra att vara tillbaka faktiskt. =) Trots jag missa bussen två gånger imorse. :p
Blir att stressa hem direkt efter skolan och hämta träningskläder och sen dansa Zumba i eftermiddag om jag orkar. ^^ Eller orka dansa Zumba det gör jag alltid , men liksom att stressa , det är inte alltid att jag orkar stressa liksom. :P höhö
Funderar på att permanenta håret , men jag vill inte ha sådär super lockigt utan mer så att det ser ut som själv-lockar. Har ju redan lite självlockigt hår men det känns inte tillräckligt lockigt. :p
Men det blir ju superlockar först har Cattis sagt så det får la bli att införskaffa sig en suverän locktång och sitta och locka håret varje dag. :p
Hehe...
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0