vi stod och kollade på varandra sen kom tåget och du försvann.

Hade in inplanerad fika med fina fina Angelica idag men så blev det tyvärr inte.

Hemma med feber, idag igen?
Hatar att vara sjuk och hatar att aldrig bli frisk.

Imorgon är det fotomässa i Stockholm som gäller så idag ska jag vara hemma och preparera mig sjukt mycket så jag kanske är på gränsen till frisk imorgon, eller ännu hellre FRISK!
Satsar på att komma igång med träningen nästa vecka igen! :D
Ska bli spännande att få lite ny inspiration och gå och avundas hur duktiga folk är.
Nu ska jag hämta mina heals och gå in dom tills imorgon kväll om det blir utgång då! :D
Men framför allt tills på lördag då det definitivt blir utgång för att fira Sandra! :D
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0