41 shot.

Det finns ingen så underbar farfa som jag har!
Fina fina han!
Han ringer helt random till mig och säger "Vad kul att se att du har blivit så smal. Och så ser du så vuxen ut i din nya hårfärg. Jag är så stolt över dig!".
Vilken lycka , glädje tårarna började genast spruta och rinna ner för kinderna!
Men blir så sjukt glad över att höra sånt från sin egna farfa! :D
Tror inte att jag skulle vara den jag är idag utan honom.
Det här har jag säkert sagt förut men jag spenderade ju typ hela somrarna med han och hans ex fru när jag var liten. Vika äventyr jag varit på! :D Hahah...
Nu har jag tänkt att spendera fredagskvällen med Bruce Springsteen (min springsteen lista på spotify) och körkortsboken.
Hard studying hard studying!
Trevlig kväll.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0