Halloween angel.

Fucking halloween närmar sig ju! :O
Idag bestämde jag mig för att jag ska på halloween fest! Sist jag var på en var 2008 , så det är på tiden. :)
Denna gång ska jag klä ut mig till en ängel och Cathrine till en Djävul. Haha vi kommer att vara så fina.
Dock vet jag inte hur jag ska klä ut mig än...
Men jag har ju typ lite över en vecka på mig att bestämma. :)
Och på lördag är det myskväll med Cathrine som gäller och då blir det väl mer kostym-prat! :)
Mysigaste mysigaste! :D <3
Nu funderar jag på att antingen ut och löpa medans det inte regnar eftersom det verkar bli regn snart eller fortsätta kika på Monsters Inc. En av mina bästa Disney Pixar filmer. :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0