Paranormal activity 2.

Efter ett snack med Cathrine om att vi båda inte har lust att fira halloween imorgon så kör vi på skräckbio imorgon istället!
Det ska ses Paranormal Activity 2! Och jag tar lätt med mig både kudde och sköldis! Är skitskraj redan nu efter att ha sett 2 sekunder på trailern!
Kommer ihåg att första filmen var sjukt scary!
JAG VÅGAR INTE!!!
Jag som trodde att jag skulle få slippa dö imorgon , en anledning till att jag inte vill fira halloween är att jag är sjuktligt rädd för utklädda folk , speciellt i masker..
Om ni har sett den , vad ger ni den för betyg?
//

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den vill jag se!

Tyckte dock inte ettan var så läskig...

2010-10-31 @ 15:22:13
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0