tvåa etta oktober.

Mitt rum är städat , sjukt fint städat! :D
Det är min mor som har städat. Lycka. Det luktar vanilj i hela rummet för det står ett sjukt stort ljus på mitt sängbord. Mitt sängbord som behöver lackas egentligen. :P
Justja jag ligger hemma med huvudvärk och lite lite feber också. Då tänker väl ni , vilken mes som inte går till skolan just för det , men med min erfarenhet när det gäller mitt huvud så hjälper inte värktabletter men sömn och stillsamhet hjälper rätt bra faktiskt.
Nu ska jag ner till min mor och hund och se vad dom pysslar med samt försöka få i mig något att käka och sedan fortsätta med min webbdesign. Kanske ska göra en ny design till bloggen när jag ändå håller på , för det behövs ju fortfarande verkligen. :p Haha..
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0