vi kan ta en paus i breaket.

Varför är jag aldrig koncentrerad på psykologilektionerna?
Jag vill ju vara det , jag vill vara intresserad och vilja kunna allt , men det mesta är så sjukt ointressant.
Är inte koncentrerad något man gör med mat?
Skitsamma idag är jag inte alls på humör. 
Mardrömmar om rullstolar och sånt skit.
Älskar att vi är lediga i eftermiddag och är spontanlediga imorgon för att ingen av lärarna har hittat ersättare till deras lektioner. Haha. Niiiice.
Missar både samhäll och Matte B.
Mitt mål är att plugga ifatt matten imorgon iallafall. Så att jag slipper ha ångest över det. :)
Saknar den finaste plats på denna planet.
Saknar lugnet och fridfullheten.
Random bilder som inte har med någonting att göra osv.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0