Skärp er!

Trött och irriterad tjej.
Trött efter en lång skoldag med mycket klurande och irriterad på Netonnet!
Varför kan dom bara inte ta in trevlig och kunnig personal?!
Killen jag lämna in mobilen till säger att det ska ta några dagar att fixa det, men när jag ringer kundtjänst idag så säger dom att dom skicka iväg den igår och det kan ta upp till tre veckor + att killen jag prata med i Linköping idiotförklara mig och tjejen som svara idag var otrevlig. När man jobbar inom kundtjänst tycker jag iallafall att man kan vara "fejk-trevligt" vad hände med fejk it till you make it?
Aja lever på lyckan att jag får mina studentskor från Nelly imorgon! :D
Jag kommer vara ett höghus längre än alla andra känner jag just nu, liksom min längd på ca. 180cm + 13.5cm klack!
Som att jag inte redan var typ längst i klassen liksom. :P
Awesome! :D
//

Kommentarer
Postat av: Simone

OK, jag kommer känna mig som en dvärg bredvid dig! helt klart. om jag inte skaffar skor med typ 30cm klack! haha

2011-04-06 @ 18:01:11
URL: http://sajmone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0