Fantastiska vårskor!

Okej, ska egentligen skriva om dödsstraff just nu.
Men jag orkar inte, har annat att tänka på.
Men jag måste och jag vill för det verkar rätt intressant och jag kan ju inte så mycket om det.
Men det jag har i mitt huvud just nu är dom där super snygga skorna jag hitta igår.
Och det bästa av allt är att Malin tydligen fick ett par braller igår så när jag kom hem igår så fråga mamma om jag vill ha nya skor! Min mamma hon känner mig så väl!
Känns bra att ha de snyggaste vårskorna ever redo för den kommande våren, dock kommer jag inte kunna hålla mig så kommer ha en liten smyg premiär snart.
Militärgröna tygskor med en kanske typ 6cm klack av gummi!
MUMS!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0