Om allt bara var som förr.

Okej tredje gången jag vill sätta mig ner i protest på golvet och tjuta idag.
Att växa upp, bli vuxen och ta ansvar är inte min grej, det är inte kul heller!
Vill försvinna till en plats där allt står still, där allt är lätt och man slipper oroa sig över hur framtiden kommer att bli.
Men helst av allt vill jag bara ha allt klart, börja mitt liv och leva det så som jag vill leva det.
Saknar alla bus min syster och jag hittade på när vi inte bråkade.
Saknar att sitta och reta henne i bilen hem från Katrineholm medans hon sov.
Saknar hur vi alltid jävlades med varandra och jag saknarnär vi lekte kaniner i soffan och käka allt på morötterna förutom det i mitten.
Men nu är vi stora och livet går vidare, vi går åt olika håll och värderar olika.
Men du är alltid min lillasyster som alltid kommer vara lika kul att jävlas med, du är min lillasyster som jag alltid kommer ha alla fina minnen med som jag vill tillbaka till.
Du är min, bara min.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0